Retour- en restitutiebeleid

We accepteren terugbetaling in de volgende eenvoudige voorwaarden:

Neem dan binnen 7 dagen na ontvangst van het product contact met ons op.

Volg de instructies op deze beleidspagina om in geval van een geschil contact op te nemen met onze klantenservice.

We accepteren geen retourzendingen op ondergoed.

We accepteren geen retourzendingen van items die zijn gewassen, gedragen of waarvan de labels zijn verwijderd.

Retour verzendkosten zijn van toepassing.


Defect product
‍ We zorgen altijd voor de juiste verpakking om ervoor te zorgen dat de verzonden producten in de beste staat verkeren. Er kan echter nog steeds schade optreden tijdens het transport. Als het product beschadigd of defect is aangekomen, neem dan binnen 7 dagen na levering van het product contact op met onze klantenservice. We zullen het product opnieuw verzenden of terugbetalen. Maak foto's van het product.

Verkeerd product
‍ Als
het verkeerde product is geleverd (referentie, d.w.z. anders dan het bestelde product, verkeerde kleur, verkeerde maat, verkeerd model, enz.) Neem dan binnen 7 dagen na ontvangstdatum contact op met onze klantenservice voor een passende oplossing (vervanging of terugbetaling ).

Let op: er kunnen kleine verschillen optreden (als gevolg van verschillende productiebatches) bij het afdrukken/vergelijken met eerdere aankopen of foto's op onze website. Als het fysieke product en de functies van het product echter hetzelfde blijven, valt dit niet onder de categorie "onjuist product" en valt het niet onder ons retour-/terugbetalings-/terugbetalingsbeleid.

Onvoldoende product
Neem binnen 7 dagen na levering van het product contact op met onze klantenservice.

Om een ​​retour te starten, kun je contact met ons opnemen via heywomanup(at)gmail(dot)com


Zending nooit ontvangen
‍ In
onwaarschijnlijke situaties kan de verzending om verschillende redenen worden onderbroken door de respectievelijke vervoerders. We zullen ons best doen om de zending te herstellen, maar we kunnen geen 100% succes garanderen.

Als het door de klant geclaimde pakket niet is afgeleverd, maar de website van de vervoerder (volgnummer) aangeeft dat het pakket is afgeleverd, komt het niet in aanmerking voor restitutie.

In het geval van vertragingen veroorzaakt door noodsituaties zoals nationale rampen, oorlog of enige andere waarop Woman Up geen controle heeft, wordt de aankoop als definitief beschouwd.

Onvolledige of onjuiste verzendgegevens: Een volledig verzendadres zal inhoud; volledige naam ontvanger, plaatsnaam, provincie/staat, postcode, landnaam en een geldig telefoonnummer/mobiel nummer.

Als het pakket na verschillende mislukte afleverpogingen bij het dichtstbijzijnde expediteurkantoor aankomt, zijn klanten verplicht het pakket zelf op te halen. Als de klant het pakket niet binnen een bepaalde periode ophaalt, zal de doos worden geretourneerd aan de verzender of het lokale magazijn van de vervoerder.
‍‍
Pakketten naar Denemarken, Noorwegen, Zweden. Het telefoonnummer is verplicht door het postkantoor van Denemarken, het postkantoor van Noorwegen en het postkantoor van Zweden. Als de koper geen telefoonnummer heeft opgegeven, betalen we het pakket niet.

Pakketten naar Finland, het e-mailadres is verplicht door het Finse postkantoor. Als de koper geen e-mailadres heeft opgegeven, betalen we het pakket niet.

Woman Up behoudt zich het recht voor om elk onderdeel van dit retour- en restitutiebeleid bij te werken, te wijzigen of te vervangen door updates en wijzigingen op onze website te plaatsen. We moedigen onze klanten aan om deze pagina regelmatig te bezoeken. Klanten die deze website blijven gebruiken of bezoeken, zijn onderworpen aan het accepteren en naleven van eventuele wijzigingen die in de toekomst worden aangebracht en de voorwaarden die hier worden vermeld.